luni, 22 aprilie 2013

Nimic, nimic si iar nimic.

          Este o dupa-amiaza calduroasa de vara. Pe cand mergeam la trap prin zapada mi-am amintit ca aveam intalnire cu un coleg la un bol de cereale cu lapte intr-o cofetarie. Trecand ingandurata printre dunele de nisip ce se formau incet din fulgii ce nu mai conteneau sa cada era sa dau peste un mic extraterestru ce uitase sa isi puna antenele semnalizatoare. M-am oprit la timp, i-am dat voie sa treaca iar eu am sarit in avionul ce ma astepta cu destinatia Portugalia pentru o bataie buna cu zapada.
          Mergeam si plangeam pentru ca tocmai calcasem pe o furnica si asta insemna ghinion total. Dar m-am resemnat si am fugit mai departe pe plaja dorindu-mi o pereche de ghete imblanite care sa imi tina de cald in vara ce se anunta atat de torida.
           Ma gandesc sa ajung acasa dar totul este plin de nimic si doar deschid ochii si ma trezesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu