luni, 22 aprilie 2013

O lume plina de nimicuri

         Traim intr-o lume monotona, plina de nimicuri, in care predomina griul.Acest nimic a pus stapanire peste orice. Oamenii nu mai vorbesc nimic,  nu mai simt nimic, nu mai gandesc nimic, nu mai vor nimic, nu le mai pasa de nimic, nu mai viseaza nimic.
          Dar, totusi, ce inseamna acest nimic?
          Dictionarul ne spune ca ''nimic'' inseamna nulitate, vid, deloc, lipsit de importanta. Insa acest cuvant poate avea si alte intelesuri. De exemplu cand am o stare proasta si cineva ma intreaba ce am patit sau ce am,ii spun ca nu am nimic, dar defapt am multe, sau cand am zis ceva ce nu trebuia iar o persoana intreaba ce am spus ii raspund ca nu am spus nimic.
          Folosim atat de des acest cuvant, dar fara sa ii cunoastem intelesul, iar asta a facut ca NIMIC  sa devina o defenitie a tot ceea ce ne inconjoara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu